tUaN pNyEw bLOg

tUaN pNyEw bLOg
aDeL

aKu sAjA

aKu sAjA

Saturday, January 8, 2011

bUrGeR .. bUrGeR ...BuRgEr !!!

salam .. 
hari ni .. aku belajar masak burger ,, hahaha .. cedap gak lah ak masak ... 
aku plak .. bodoh bin sengal pergi berangan kan ah senx campai tangan aku kene kuali burger uh ..
hahahah ..
mmg rase nye pedih yang amat sangat ..
ak nak nanges tapi segan ..
hahaha .. wat bodo je la alamat nya ...
cedap gak burger daging yang ak wat ... hurmm ... lau ary2 ak masak .. komfem bin pasti ak akan gemok macam panda ... hahahahha ...
tapi ary ni gak ak sedey coz ...
arnab ak mati ...
cedey cangat ...
ak sayang kan arnab uh ... hummm ...
cian kat ak ..
lepas ni ak tader kawan da ...
knangan ak nan arnab uh akan ak simpan ketat2 lam memori ak ....

hurmmmm ...
ak harap ary2 yg bakal ak tempuh akan lebh mnggembira kan ak ... N
ak harap ... nama AMIRUL HANIS hilang dalam memori ak ...
no more ah cenx in my life !!!
MUKTAMAD !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment