tUaN pNyEw bLOg

tUaN pNyEw bLOg
aDeL

aKu sAjA

aKu sAjA

Tuesday, December 28, 2010

LuAhAn HaTi AdEl

(ku luahkan pada mu )


Mengapa kau pergi ..
mengapa kau pergi ..
di saat aku mulai mencintaimu ..
Berharap engkau jadi kekasih hati ku
Malah kau pergi jauh dari hidup ku ..

Menyendiri lagi ..
Menyendiri lagi ..
Di saat kau tinggalkan diri ku pergi .. 
Tak ada yang menghiasi hari ku 
Disaat aku terbangun dari tidurku ..

Aku inginkan dirimu ..
datang dan temui aku ..
kan ku ..
katakan pada mu .. aku sangat mencintai diri mu .. 

aku inginkan dirimu ..
datang dan temui aku ..
kan ku ..
katakan pada mu .. aku sangat mencinta ....






(kamu menjawab)

semoga engakau kan mengerti..
akan perasaan ini ..
maaf ku telah terbuang .. 
akan indahnya cinta ..

maaf sungguh ku tak bisa ..
untuk kembali pada mu ..
maaf ku telah ter buang ..
akan indahnya cinta ... 

 (lalu aku menjawab)

aku .. inginkan dirimu ..
datang dan temui aku .. 
kan ku ..
kata kan pada mu .. aku sangat mencintaa........  



adel tetap sayang kamuu .... 

1 comment:

  1. waaa,luahan hati bntuk lagu kew,, s0ry law clap,btw cm lagu la neyh,,
    urmm,sbar la ekh,, be str0ng yeah,, i kn0w mang sukar t0k lupe kn owg yg kte syg,btw klau asyk kte ngat je dye cm mne nk tr0skn id0p,,
    s0,law bleyh juz 4get the past thng,,buang yg keruh ambl yg jrneh keyh,, hdup msti dtruskn,, ^_^

    ReplyDelete